Duistere broederschap LS (ook geschikt voor prestatiemissie)

hierin kun je guides vinden!
Plaats reactie
UnDutchable
Site Admin
Berichten: 19
Lid geworden op: 06-11-2013 20:59

Duistere broederschap LS (ook geschikt voor prestatiemissie)

Bericht door UnDutchable » 08-06-2014 22:02

Hoi allemaal,

Voor de prestatiemissie van DB struikelen nog wel eens mensen, iets waar je eigenlijk weinig angst voor hoeft te hebben, zolang er maar mensen zijn van pijlenregens of sluipmoordenaars hebben.

De losses van DB, ongeacht de guide, hangen grotendeels af van die tower, waar je zonder `trucjes` 1000C op kwijt bent.

Voor LS, kan je 1 huurmoordenaar en 1 pijlenregen erop laten gooien door de lootspotters (allebei 1):

De volgorde:
Stuur zelf 66C, dat killt de schaduwsluipers
Daarna de LS met de sluipmoordenaar, die killt nog een complete eenheid
Daarna de LS met de pijlenregen, die killt variabel deel van wat over blijft

Kijk wat er blijft staan, met wat mzzl heb je 1 (of zelfs 2) van de beide hellegebroed weg en kan je met de gevechtssim verder uit.
Ik sluit niet uit dat je nog een 200C wave nodig hebt, als je veel pech hebt met de sluipmoordenaar en pijlenregen, maar meer dan 400C in totaal kost het je niet.

NB: voor hen die de missie dan al wel hebben is een MMA wave natuurlijk ook nooit verkeerd ;-)
NB2. ik zou hem zelf altijd met een MMA wave erbij doen, na de pijlenregen of sluipmoordenaar kan je die met 220R sturen. Als je de missie niet hebt, moet je dus een LS ruilen ;-)

UnDutchable
Site Admin
Berichten: 19
Lid geworden op: 06-11-2013 20:59

Bericht door UnDutchable » 09-06-2014 00:02

Worst case voorbeeld, na gooien van sluipmoordenaar, zoals ik had op tower:

66 schaduwsluipers, 66 vuurdansers, 66 derwisjes, 2 hellengebroed

W1: 66C = 66 schaduwsluipers weg

Sluipmoordenaar = 66 vuurdansers weg (de zwakste van de 3 helaas)
HOA = 1 hellengebroed en 45 derwisjes over:

W2: MMA gen met 220C: 25-28 Derwisjes weg: 1 hellengebroed, 19 derwishes over

W3: Majoor met 102M/168K

[b] NB. Vooral de pijlenregen was hier zeer zwak, ik heb een identiek geval gehad waarbij na de pijlenregen nog maar 1 hellengebroed 20 derwisjes over waren... dan is de majoor 106m / 164k en scheelt dit dus je 220C suicide... er komt dus bij zowel de moordenaar als de pijlen wat geluk bij kijken [/b]

Plaats reactie